Trimas Sebab Melawat Blog NI... Mungkin Tak Best... Mungkin Best.. Anyway.. Enjoy..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 2, 2011

Pembuka Lembaran

Ellow...=]
Ni post pertama aku utk blog ni... aku pown x taw apew nak bwat senarnyer... tapi.. dh kwn2 aku dorong.. aku pown bwat la...
Firstly, aku nak ucapkan 'Omedeto' or Tahniah  kpada dri aku sndri (ceh!!) sbb dh mula jadi blogger..
aku harap korg smua jadi la member2 yg follow blog ni (follow jew, x yah bkak pown x pew)..
Antara Member2 aku.. =]
So... blog ni akan aku criterkn ttg dunia aku ngan member2 kesayangan aku  sejak kitorg form 1, saaaammmpppaaaiiilah.... skrg... bnyk kisah suka, duka, cuka, pahit, masam, manis, masin, gembira, kecewa, yang kitorg lalui dlm menepuh zaman persekolahan kitorg...
Form 1
anyway... 'Arigato' or Trimas sbb korg sanggup bkak blog aku yg x sberapa ni...
Aku akan mula blogging ari Sabtu nnti...
Soooo... C U soon... Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... =]

No comments:

Post a Comment