Trimas Sebab Melawat Blog NI... Mungkin Tak Best... Mungkin Best.. Anyway.. Enjoy..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 5, 2011

Back 2 The Past (form 1,2 & 3)

Ellow.. =]
Today... I would like to write about our ( bebdak 5 sc 1 thun 2011) lower secondary EXP...
Klakarnyer rpe waktu form 1 dlu... hehe..
Form 1..
waktu mler msuk sklh dlu... Mmg boring.. waktu 2.. x rami kwan.. blom pndi beramah mesra lgi.. kitorg batch ke-2 RK waktu tu... bbdak RK adew 24 org... ( Rmai..) Bulan pertama... bebudak klas kitorg ikut puak masing2... Adew puak SK Lereh, SK Bkt Rambai, SK Tman Bkt Rambai and mcm2 lgi.. Tapi member aku sorg ni jew aku kesian tgok sbb.. dyer sorg jew bdak SK Agama JAIM kat klas tu... sbulan lpas tu mula la kitorg berdamai antara puak.. ( mcm bergaduh plak ) Mcm mner kitorg bley mula bergaul...? that's the interesting part...kitorg dpat bergaul gara2... 'komik'.. =]
of coz la komik GempakStarz ..
Yup.. komik mmg porpular dlam klas kitorg waktu 2... Lpas kitorg dh bergaul tu... kitorg mler la menyelami dunia remaja..
Form 2..
waktu wat kerja kursus PSK..
Msih lgi klas RK.. bebrape org plajar klas RK dh pown berhijrah ke klas len or sklh len... bbdak pown jadi ckit... Tapi.. Suasana sklh menengah waktu 2 mnjadi lgi best.. kitorg dh mcm family dh dlam klas tu... Aku ngan member2 aku dh berkecimpung dlam bidang reka cipta ( psukan roobotik sklh ) Kitorg dh mler berkenalan ngan abg2 and akak2 form 5... Adew 3 org abg yg slalu lpak ngan kitorg... abg Hidayat A.K.A white man ( sbb dyer ni kacuk mat salleh ), abg Irfan ( anak kpd GPK 1 kter, HJ. Jai ) dan yg akan kitorg knang smpai bler2, abg Ku ( arwah dh mninggal kan kter akibat terlibat dlam kemlangan, Al- Fatihah )..
pasukan robotik kitorg mnang tmpt pertama and ke-2 thun 2, Syabas!!!
DJ tiesto hsil ciptaan Aku, Haziq and Hazim thuun 2009.. mnang beb, tmpt ketiga dlam Melaka..
Form 3..
pelajar 3RK 2009.. cber cri kat mner aku...
Thun 2009 ssh nak dilupakan... mcm2 perkara berlaku... Tahun 2009 merupakan thun terakhir bebrape org member aku yg kemudian berhijrah ke sklh lain.. ( aku rindu kat korg.. ) Untuk menghadapi PMR.. kitorg membekalkan dri ngan sgala ilmu yg dipelajari... tpi bkan tu jew.. kitorg x lper untuk enjoy and relax sblm menghadap PMR... mcm kem kitorg join... and walaupun thun tu kitorg PMR.. kitorg bwat mcm xdew peksa pntg pown... adew yg msih menziarah CC, adew yg menyertai sukan MSSM, adew yg.. well.. bnyk luangkn mser dgan tido.. but.. yg lwaknyer.. yg berjaya dpat 8A thun tu, org2 yg melakukan perkara2 yg dinyatakan tadi and.. kitorg dh pecahkn rekod sklh ngan 10 org dpat 8A and 11 org dpat 7A... mcm x cyer jew... 
gambar kenangan kejayaan kitorg... jom bwat lgi untuk SPM lak..
Omedeto ( tahniah ) hehe.. mcm mner aku x sygkn member2 aku... nmpk jew bdoh.. tapi sbenarnyer pndi... habes jew PMR.. kitorg pown melancong la sekeliling Melaka, menikmati saat2 terakhir ngan kwan2 yg nak pndh...( nnti bwat reunion lgi ok.. ) hurm... x lper gak... waktu tu.. 2 hati tlah mnjadi 1 pda tarikh 28/10/2009.. dimana.. aku tlah bertemu ngan si dia yg aku syangi smpai skrg.... ( sori dh x available lgi la.. hehe.. :P )
orait smpai situ jela serba-sdikit ttg sejarah mengah rendah kitorg...
so.. leave any comment down below... and.. I see U later...
" senyum selalu gang " arigato ( trimas ) sbb bcer post ni.. bye..

No comments:

Post a Comment