Trimas Sebab Melawat Blog NI... Mungkin Tak Best... Mungkin Best.. Anyway.. Enjoy..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 19, 2011

Duniaku Masih Tidak Bosan... =]

Ellow.. =] 
Assalamualaikum...
Hye...
Salam Sejahtera...
Konichiwa...

Lama sudah x ku usik blog ku ini... Akhirnya.. kita bertemu lgi dengan cerita baru...
Tanggal 15/4/2011( Hari Melaka Bandaraya Bersejarah ).... Klas 5 sc 1 (kelas aku) telah menganjurkn satu lawatan ke KL(Kuala Lumpur).... or.. LK(Lembah Kelang)....dlam 34 org murid yg bertuah telah menyertai lawatan tu... (yg x dpat.. sori)..
So.. utk smpi cpat kat KL... kitorg knerla kumpul kat sklh pkul 7.... cerita pnyer cerita.. taklimat demi taklimat... ( x lper kner tggu sorg lgi yg lmbt smpi )... akhirnya kitorg bertolak kew KL tepat pkul 7.15... kebetulan plak lawatn kitorg serentak ngan lawatan klas adek aku.... destinasi pown smer gak... tempat yg dilawat jew yg len... anyway... kitorg tiba di Suria KLCC pda pkul 9 kot... lper lah... destinasi pertama.. Petrosains... Walaupown bnda kat dlam tu smer ( kecuali simulasi helikopter diorg yg x lancar lgi ), kitorg ttp enjoy smbil menimba ilmu ( mostly enjoy )... hehe...
Perhentian pertama...

Next, kitorg pown bergerak kew... Planetarium ( or Petroleum bak kata sedara aku sorg tu )..
tmpt ni x berapa seronok la... bgi aku... Planetarium Melaka lgi best rsanya... pengalamn yg x dpat aku lper waktu kat ctu bler.. aku nan kwan aku nak trun dri menara teropong kat ctu... slah jalan... kitorg pgi trun tangga dri  tingkat 9 smpai tingkat bwah.... keluar jew.. silap jlan... naek blik smpi tingkat 9... kurus kitorg lpas 2... strait lpar.. hehe...
at Planetarium Negara..
Lpas dh mkan.. dh knyg.. kitorg pown grak pgi Shah Alam.... Fham2 jela kitorg pgi mner... x taw gak.. mstila pgi I-City.... lmer jgak tempoh perjalanan kitorg tu.. dlam perjalanan plak hujan... sdapla aku ngan member aku tido... smpi I-City pkol 6... dkat cni la pling best... Kitorg dpat diskaun waktu nak msuk Snowalk yg bru diorg bkak kat ctu ( sbb kitorg dtg awal ).... kenangan tu pling x dpt aku lperkn... 'knape' korg tnyer?? 
sbb.. dlam SnoWalk tu mcm kat luar negara.. perghh!! best2... salji.. sejuk.. kan suasana romantik tu... kat ctu.. aku x lepak sngt nan member2 aku... aku setia menemani dn memanaskn buah hati aku.. kesian dyer.. sejuk jew... kitorg dok dlam 2 lbey kurang 1 jam seteng... pastu kuar.. pgi mamam... pastu kitorg pgi tengok dn bermesra ngan reptilia... pkul 9.. kitorg berangkat pulang kew kampung halaman... Disbbkn ayat aku tonggang-terbalik and cara penyampaian aku fail.. korg x feel keseronokan lawatan ni.... nak taw.. knerla pgi sndri.. hehe...
Snowalk...
Smpi sni jela cter mengarut2 aku... so.. till next time... bubye.. take k guys.. thanks 4 reading this post and visiting my blog... hope you have a better and more wonderful life than mine...
ArigatoGozaimasu...
Thank You...
Terima Kasih...
Assalamualaikum... 'Senyum Selalu Gang'



1 comment: