Trimas Sebab Melawat Blog NI... Mungkin Tak Best... Mungkin Best.. Anyway.. Enjoy..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 19, 2011

4 days of 'holiday school'

Ellow.. =]
We meet again... Dh lmer aku x tulis blog... Arini adew mood lak tetiba... so... 1st.. mcm mner cuti korg?? best x?? msti boring an... mcm cuti aku... hehe...
okay.. truskan dgan criter terkini aku... hurm... cuti ni x dew la boring sngt.. sebab 4 hari drpd cuti kitorg... kitorg kner pgi sklh...
Dri hari Sabtu smpailah hari Selasa.. kitorg... ( bbdak SPM & PMR ) tlah dikumpulkn dlam stu 'upacara'.. yg dinamakan.. "Program Pecutan Minda" ( what's the wrong with U..our brain is not an engine for you to pecut... )
Rajin x kitorg.. sanggup taw dtg nak menimba ilmu..
Anyway.. ari pertama program 2... well nothing special about it... kitorg just dduk dlam dewan and buat jela apew2 yg cikgu 2 sruh.. buat ujian kew.. buat latihan kew... buat jew... The next day.. which is Ahad... kitorg  perlu menghadapi 3jam steng physics.. 3 jam steng add math... bbdak sains msti taw kan.. mcm mner kita blaja physics ari 2... Cikgu physics kitorg 2.. cool sngt.. smpi berckp pown slow.... haha.. mengantok kitorg.. and owh.. aku terlupa.. mood aku pgi 2 blurr ckit sbb memikirkn makwe aku yg eksiden pgi 2.. ( len kli call sya taw klau adew apew2 terjad kat awak.. )  Lpas rehat... kitorg adew klas addmath plak.. well.. klas ni x dew la boring sngt.. ( sbb makwe aku adew kat sblh aku.. =P ) kitorg blajar dlam mser 1 jam sblum kner bwat tugasan.. siap jew tugasan... kitorg pown lepak la rmai2... bborak.. bergurau... agak sronokla jgak aritu..
x dew rpe org blaja pown...
Ari isnin kitorg adew stu jew klas... klas... BM klau x silap... aritu.. adew la bdak MCKK yg dtg sklh kitorg.. ( Yan.. bler nak pindah blik sklh lmer ko ni?? haha.. ) Mkin hari mkin sronok plak kitorg blaja.. x dew la boring dok umah jew kn... klas BM kitorg kira best jgak la... 3jam stengh 2 kitorg ifokus dgan plajaran... lpas 2 kitorg rehat... and then.. the fun begin.. mula la kitorg amek moto dan merayau... haha.. kwan aku adew yg pgi JPJ bwat lsen P dyer.. adew yg merayau smpai kew tanjung... adew yg dh hilang ntah kew mner.. aku? mner aku pgi 2 rahsia.. hehe.. yg pasti.. aku x bwat kjer jhat...
rjin kwan aku ni bwat tugasan.. tap.. mner aku?? hehe.. cber cri..
ari terakhir kitorg.. erm... bley than sronok gak la.. mcm2 kerenah yg ditunjukkn oleh cikgu dan murid2 ( terutama kitorg ) dlam dewan 2... haha.. abes jew program aritu.. haish.. kner la kmas dewan tu.. then, tmatlah program 4 ari kitorg.. tanks kpd cikgu2 yg anjurkan dan yg kendalikan program tu.. sesi 2 bler nak bwat...? kpd kwan2 aku... Isnin nnti kita jmpa k.. homework jgan x siap plak.. hehe.. skian.. smpai sni jela crita drpd aku buat msa ni.. till next time my friend.. so long ang good bye.. tanks 4 reading this post..
" senyum selalu gang " =]

No comments:

Post a Comment